2014. január 24., péntek

Nem vagyok támogatója a tömegközlekedésnek, jobban mondva nem voltam, viszont mielőtt elhagytam volna az örök várost ezt a 'tartozásomat'is leróttam. Az utolsó előtti napon, az eső miatt, vagyis amiatt, hogy az esőkabát volt az első, ami a bőröndben landolt, buszra szálltam, ami ünnepnapokon esik meg velem. Hát ajándékozás volt a javából.  Úgy megbüntettek mint a szél.  Mondhatnàm, hogy elfelejtettem jegyet venni, ami kicsit igaz is. Viszont 2 éve azzal viccelődöm, hogy 'io italiano no'csak éppen az előadás napján nem jött a számra.  Mondjuk eléggé elvarázsolt hangulatban voltam. De a jó a rosszban, hogy nem kellett az egész összeget kifizetnem, de az ellenőr elmondta, hogy sajnos beszélek olaszul igy kénytelen vagyok fizetni. Persze alkudni is elfelejtettem, ami kötelező, főleg, hogy bizonylatot nem kaptam, természetesen:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése